Lampard, Terry vendte min karriere rundt: Drogba

Publicado en por janny

Didier Drogba har betalt hyldest til de inspirerende måde Chelsea holdkammerater Frank Lampard og John Terry hjalp vende sin karriere rundt efter at have lidt nogle svære tider i hans tidlige dage på Stamford Bridge.

Den kraftfulde ivorianske angriber, der blev undertegnet i en big-penge deal fra Olympique de Marseille 11 år siden, blev ofte kritiseret af journalister for teatralske måde, han ville gå til jorden, men han sagde Lampard og Terry gjorde ham rydde op sin handling.

"Jeg er meget stolt, fordi jeg formåede at skubbe ting og også, at jeg har lært af mine fejl," Drogba Reuters i et interview, hans forhold til medierne dreje fuld cirkel på søndag aften, da han blev hædret af fodbold Writers 'Association for hans enestående bidrag til spillet.

"Jeg prøvede at lære kulturen, for at kende dem (medierne) bedre, at ændre. Jeg havde brug for at ændre den måde, de ser på mig, fordi det ikke var den rigtige Didier så jeg var virkelig trist.

"Men jeg er virkelig glad, fordi de nu ved, hvem jeg er. De ved, jeg er passioneret og når jeg gør ting, jeg giver hele mit hjerte.

"At være omkring spillere som Frank og John og at se den måde Frank beskæftigede sig med pressen, altid rene, en gentleman, jeg tror, det hjælper. Du er nødt til at tage det som et eksempel, og for mig, at han var en stor eksempel."

Drogba scorede 157 mål i 342 optrædener i hans første periode i Chelsea, øse op sølvtøj undervejs.

Para estar informado de los últimos artículos, suscríbase:
Comentar este post